Galet seg

Sov större delen av gårdagen som en klubbad oxe men det var behövligt då man inte mådde spec bra. Dessa tankar alltså hoppas att dom försvinner snart alltså.. Jätte jobbigt..

Blidde väckt av min älskade mamma imorse kom in i rummet & sa att jag har ringt dig som en tok =) det gillar vi. Hade visst tagit för mkt plats i sängen inatt så mitt hjärta hade lagt sig på soffan hehe ooppss :)
Men han älskar mig lika  mycket iaf & tur fan är det så att säga.

Idag blir det en lugn fredag galet mosig fattar inte alltså. Börjar bli sjukt jobbigt detta alltså men det blir väl bra med tiden kan jag ju hoppas.

Kollat lite lägenheter så nu är det bara att vänta & se om man blir smålänning eller inte hehe.... Men det kommer bli bra oavsätt..

Nehepp fixa lite mat för karln min är hungrig

Älskar mina fina<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0