Du & jag för alltid

Lidit av bloggtorka en aning mjaa... Men vafan gör det nada ;) Hänt en massa skit detta år men nu hoppas man på att resten av detta år blir toppen liksom orkar inte med mera shit..

Sovit underbart gott inatt & det har man ju inte gjort på ja jag vet inte när.. Det är ju mr Bennys förtjänst faktiskt... Vackrare människa finns inte i mina ögon faktiskt.. Älskar honom otroligt mkt & han har alltid funnits där & stöttat mig när jag mått som sämst & det är jag otroligt tacksam över & honom vill jag inte förlora igen han & jag för alltid.. Just nu ligger han & kliar mig i huvudet & tur han har bärbar så man kan ligga i sängen & blogga det gillar vi.. Vill ju vara i hans närhet saknat honom otroligt mycket men nu är han äntligen bredvid mig igen..

Hade en bra dag igår men psykolog, besök hos mamma & gulli & sen träffade jag mitt <3 sen blev det en kvällsfika hos mamma & blä kallt när vi gick hem dock men tur jag blev värmd..

Får se vad man hittar på idag blir nog en massa mys iaf & det gillar vi el mucho..

Saknar mina minsta <3 massor men vet att 2 veckor går fort så det blir min helg snart igen...

Nehepp nu ska här pussas tror jag faktiskt...

Älskar mina fina<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0