Blää

Fortfarande sjuk. Har vart det i 2 veckor till & från det gillas inte alls faktiskt..
Vart en visit hos mina gullungar Carola & Saga lite fika & sen lek med Saga.. Lite lunch fick man oxå där men fan ingen aptit har man heller.. Men men det vänder väl snart.

Sovit en stund det var skönt vaknade av att mitt hjärta fick mess livrädd blev jag.. Blir en lugn dag även idag faktiskt orkar knappt stå upp så det blir bäst så faktiskt..

Saknar mina barn men dom kommer nästa helg till mig det ska bli mysigt faktiskt.. Håller tummarna på att dom kan vara sams.

Älskar min Benny otroligt mycket. Tur att han är här & kan ta hand om mig nu när jag är såååå sjuk hehe.

Nehepp kolla om det är något på tv att se annars är det nog sova vidare som gäller..

Älskar mina fina<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0