Regn & rusk

Det gillar vi inte precis.. Vill ha sooool & värme. Men som mamma sa hellre regn än snö & det håller jag med om faktiskt...

Idag blev det sova länge för mig & älskling eller ja han sov längre.. Bäst att passa på när man är barnlediga.. For hem till mamma på en kaffe/te innan vi skulle fika hos Carola & Saga... 
Jag har kommit på att jag SUGER fan i kortspel har då aldrig vunnit över min baby SUCK.. Tur att man inte är en dålig förlorare Hehe...

Imorgon kommer min lilla sötnos till son hem & måndag min sötnosa till dotter sen blir det bara 2 dagar på dagis sen massa mys har jag bestämt.. Hoppas att dom vill det oxå..

Undra om det händer något mera idag eller om det bara blir lugna gatan & mys....

Nehepp rocka lite kanske

Älskar er 3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0