Älskar mitt liv

Ja det gör jag verkligen.. Har 2 underbara ungar & en underbar framtida man som jag älskar otroligt mycket... Ja självklart resten av familjen oxå =)

Bennysöt var iväg & då for vi hem till Carola & Saga så kom morbor & mormor dit ja barnens alltså.. Drack lite te & sen blev det upp till mormor med barnen.. Massage & bus & ritstund hann vi med innan älsklingen min kom & hämtade oss...

Amelia är iväg en stund med sin pappa & kollar på hus med honom... Så bara Benji hemma ja Benny ligger & vilar lite....

Imorgon är det dagis som gäller för barnen..Hoppas att det blir bättre väder imorgon...

Nehepp spela lite gitarr & sjunga en skvätt..

Älskar mina fina<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0