Storstädat

Ja det har jag & mamma roat oss med hela dagen idag verkligen hemma hos mig fy fan vad det var jobbigt men oj vad fint det blev i mitt hem nu =) så nu är man jävligt nöjd över dagen...Tack snälla mamma för hjälpen... Träffade gulligull oxå en liten stund innan hon skulle hämta mini gulligull på dagis.
Pappa kom & hämtade mig  mamma hemma hos mig så vi slapp bära påsar med tvätt som jag tog med mig hem till henne...

Åkte till rusta pappa skulle köpa brännskivor & lilla jag ska fixa lite bra skit på dom =)

Nu är man mätt & belåten trött & sen gå hem usch jobbigt men men det får gå....

Slutat studera har jag oxå gjort så nu ska jag söka jobb för fulla muggar istället.. pallade inte mera

Nehepp nu ska jag löka vidare =)

Älskar mina vilda<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0