Lidit

Av bloggtorka kan man ju kanske säga....  Men men nu kanske man kan bli bättre på det igen..
Har väl inte hänt spec mkt sen sist man skrev.. Men omoget av personen som lämnade en komentar här men inte skriva sitt namn fegt.. Men mår personen bra av att skriva skit i andras bloggar utan att visa vem det är så fine för mig...

Benny & jag har då varit 1 par i 1 månad & 1 vecka inte illa pinkat :)
Just nu ligger han & sover & jag kom hem från skolan för en stund sen mår illa som fan idag verkligen det gillas inte....

Barnen är hos sina pappor denna vecka men kommer hem nu på söndag & måndag det ska bli mys...

Gaddat mig har jag oxå hunnit göra nu vill man bara ha mera :) Så ser det ut :) 

 

Nice

 




Händer nog inte spec mkt idag inte kan jag tänka mig...

Älskar mina barn & Benny massa<3<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0