bloggtorka

Ja det har man lidit av verkligen men kanske man kan ändra på det eller ja det visar sig..
Är barnledig & ligger just nu i min lillebrors säng & grymt trött.. Soit här inatt, mamma & jag hade mkt treligt & oj vad vi skrattade vissa är sjuka som fan verkligen ja vi fick oss iaf ett gott skratt eller flera goda skratt =) så vi somnade vid 5 eller senare skulle försöka sova tidigare men där åkte vi på en nit.. Så vi gick upp kollade lite os & käkade..

Idag har man käkat ärtsoppa & pannkakor med mamma,lillebror, gulligull & minigulligull<3<3
tvättat lite här idag oxå rena kläder kan ju vara bra att ha =)

Får se vad som händer imöra vill hitta på något roligt men vet inte vad.....

Saknar mina barn massor verkligen

Älskar mina barn<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0