Zzzzzzzz

Ja undra när man ska bli pigg igen... Min älskade dotter sitter i mitt knä & äter lite godis & diggar till musiken som vi lyssnar på :P
Snart dags att hämta älskade sonen som får vara korta dagar nu på dagis & det resulterar att han inte vill följa med hem när han kommer =)
Igår var kvällen rätt så lugn faktiskt barnen bråkade lite men sen vart det mat & sen mys för hela slanten i soffan men Benji satt mest & tjatade om välling & att han var trött :)
Tog en snabbdusch när jag lagt Benji & Amelia låg i soffan & tittade på bolibompa.. Sen skulle jag natta henne men vart tvärtom hon nattade mig istället & gick sen upp & satte sig i soffan & läste bok min lilla tossfia :) Vaknade till & hämtade henne & släckte ner sen tog det inte så lång stund innan hon somnade men oj vad hon har snarkat & sparkat på mig inatt...

Massa mys hoppas jag på idag med mina älskade barn så håll tummarna för mig..
Kålpudding till middag har man bestämt så gott & hoppas att barnen ska äta lite iaf...

Nehepp ta & fixa lite innan man hämtar sötis...

Älskar mina barn<3<3

Kommentarer
Postat av: Carola

Åååh kålpudding... fan så gött då :)Älskar dig gulligull <3<3

2009-12-09 @ 11:43:51
URL: http://carolamyran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0