Mosig

Jaha snart ett nytt år & undra om jag kommer ligga sjuk imorgon brukar ju ha den oturen..Legat i sängen hela dagen med huvudvärk & allmänt ont överallt *SUCK* Vaknade till av att älskling satt på msn & det dära ljudet som jag bara hatar när någon skrivit till en bläääää.... Myst massa har vi gjort så underbart..

Nu är han på affären & händlar lite mat & hoppas att han inte fryser för mkt nu bara liiiiite kallt ute är det ju.. Tur att man är sjuk :)

Blir nog bara en massa film & mys ikväll eftersom man mår halvpiss...

Älskar mina barn & Benny massa<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du fattar inte hur många kvinnor han lurat på telefon abonnemang och mycket annat.,, tror mig snart vill han ha din hjälp med telefon eller dator köp

2010-01-06 @ 16:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0