Lycklig

Ja jag kan nog inte bli mer lycklig faktiskt.. Hittat den som betyder så otroligt mycket för mig nu verkligen underbar kille han vill man aldrig förlora.. Han ligger just nu i min soffa & sover lite :) så underbart att sitta & titta på honom titt som tätt.. Älsakr honom verkligen... Han ska jag vara med resten av mitt liv..
Kom bara till mig sådär helt utan förvarning på juldagen pratade i tele med honom samtidigt & helt plötsligt ringer det på min dörr & gissa vem som stod utanför?? Jo han :) chockad som fan verkligen.. 27 mil ifrån bor han men detta ska funka för mig & honom..

Idag har vi varit hos mina syrror & fikat lite mkt mkt trevligt men nu är man riktigt trött det kanske är därför han somnat :) Var för jobbigt för honom kanske :P
Barnen är hos sina pappor saknar dom massor men kommer ju snart hem till mig igen =)

Snart nytt år & det ser jag fram mot faktiskt det ska bli mitt bästa år på länge har ajg bestämt mig för...

Nehepp kanske krypa ner bredvid sin älskling i soffan & bara mysa en massa..

Älskar er<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0